.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه کشاورزی ساری برگزار شد

مراسم معارفه دانشجویان کارشناسی جدید الورود دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد‏.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود کارشناسی با حضور مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، رئیس دانشگاه و هیات رئیسه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار گردید.

درابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین یزدانی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن خیر مقدم و تبریک ورود به دانشگاه و مصادف شدن آن با هفته پر افتخار دفاع مقدس در سخنانش به معرفی دفتر نهاد رهبری و وظایف آن پرداختند و در ادامه عنوان داشت: دانشجوی فعال دانشجویی  است که بر محور توحید و دیدگاه موحدانه در چارچوب دینی هم تکالیف را ببیند و هم حقایق را و بنده ی امیال و غرایض نباشد و در راه علم و دانش تلاش و مجاهدت داشته باشد.
وی افزود: دانشجویان مراقب تهدید هایی چون یاس و نا امیدی، سست شدن ایمان و تقوا، بی تفاوتی، غرب زدگی و بی خبری از سابقه تاریخ ملی و دینی، آلودگی لذت های دنیا و گرایش های افراطی و تفریطی باشند.

حجت الاسلام یزدانی گفت: باید با حفظ ارزش های بدست آمده شهدا، جانبازان و امام و رهبری با مجاهده علمی و معنوی و مجاهده با نفس در مسیر عقل و شرع حرکت کنند تا در دنیا و آخرت موفق و با عزت باشند.

سپس دکتر بهمنیار رئیس دانشگاه به تشریح تاریخچه دانشگاه پرداخت و در سخنانش گفت: این دانشگاه نو پاست و یک دانشگاه تخصصی در حوزه کشاورزی می باشد.

 رئیس دانشگاه افزود: با توجه به ضرورت کشاورزی در استان مازندران در طول تحصیل به علم و دانش خود بیافزایید و فرصت و وقت را غنیمت بشمارید  تا شاهد شکوفایی حوزه کشاورزی باشیم.

همچنین عنوان داشت: اگر می خواهید از نظر علمی موفق باشید باید از همین الان برنامه ریزی کنید، کسانی که از امروز برنامه ریزی کنند موفق می شوند، همه ی ابزارها برای افزایش دانش وجود دارد تلاش و کوشش خود را بیشتر کنید و در کلاس ها حضور به موقع داشته باشید  و در بازدیدهای علمی و آزمایشگاه ها فعال و با انگیزه باشید و به توانمندی علمی خود بیافزایید.

در ادامه معاونین دانشگاه دکتر رحیمی، دکتر حیدری و دکتر بابایی زاد به معرفی و تشریح زیر مجموعه های معاونت خود و وظایف هر یک از آنان  برای آشنایی دانشجویان پرداختند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.